-->

Bagaimana Skrin Tarik Diri pada Xiaomi Semua Siri

Cara Screenshot Memanjang pada Xiaomi All Series - Screenshot pada telefon pintar merupakan merupakan kegiatan pengambilan atau rakaman skrin pada telefon pintar atau juga boleh disebut capture. Dengan menggunakan telefon pintar android, cara screenshot atau merakam skrin sangatlah muda, apalagi telefon pintar-telefon pintar zaman sekarag sudah menambah banyak ciri-ciri, salahsatunya ciri screenshot. Tidak sampai itu sahaja, demi memudahkan pengguna, pengeluar telefon pintar sekarang menambah ciri screenshot memanjang, maksudnya ciri ini boleh merakam skrin secara memanjang, contohnya screenshot chat pada WhatsApp dan screeshot memanjang pada pelayar.
Bagaimana Tangkapan Skrin Dihulurkan pada Xiaomi Semua Siri - TeknoZeba.com
Nah kali ini TeknoZeba akan berkongsi Cara Screenshot Memanjang pada Xiaomi All Series, helah ini berlaku di semua series Xiaomi terutama MIUI 7, MIUI 8, MIUI 9. Tanpa perlu menggunakan aplikasi tambahan, kalian dapat dengan mudah screenshot secara memanjang pada Xiaomi. Kemudian bagaimana untuk Screenshot Long pada Xiaomi? Lihat panduan di bawah:
Bagaimana Skrin Tarik Diri pada Xiaomi Semua SiriInilah Cara Tangkapan Skrin Melanjutkan pada Xiaomi Semua Siri:
Bagaimana Tangkapan Skrin Dihulurkan pada Xiaomi Semua Siri>

    
Pilih Kawasan dengan fungsi skrol untuk ditembak (seperti perbualan whatsapp, atau apabila membuka laman web dalam penyemak imbas)
    
Selepas itu lakukan tangkapan skrin seperti biasa
Baca Juga: Screenhoot Screenhoot Screen Xiaomi Semua Kemas Kini Siri 2018

    
Sebaik sahaja terdapat "skrin percikan" dan imej kecil muncul, sentuh lakaran kecil.
    
Kemudian pilih "Tatal" makam, kemudian pilih menu.
    
Kemudian ia secara automatik akan tatal ke bawah, anda boleh berhenti sehingga bahagian yang dikehendaki dengan butang tekan selesai.
Nah itulah Cara Screenshot Memanjang pada Xiaomi All Series, hasilnya dapat kalian lihat di galeri. Siri Xiaomi mana-mana telefon pintar kalian, kalian boleh menggunakan helah di atas untuk membuat screenshot memanjang pada skrin.

0 Response to "Bagaimana Skrin Tarik Diri pada Xiaomi Semua Siri"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel