-->

Bagaimana Tangkapan Skrin Xiaomi Semua Kemas Kini Skrin Siri 2018

Cara Screenhoot Skrin Xiaomi All Series Update 2018 - Smartphone satu ini memang lagi melambung-lambungnya di Indonesia, semua market handphone di Indonesia hampir dipenuhi jenama hp satu ini. Ini kerana xiaomi sentiasa memberikan inovasi terkini dengan harga yang rendah, selain xiaomi juga sering melepaskan produk baru, berbanding jenama lain.
Screenhoot Screenhoot Screen Xiaomi Semua Kemas Kini Siri 2018 -
Bagi kalian pengguna Xiaomi mungkin mendapat banyak pengalaman baru, kerana kepelbagaian ciri-ciri yang sangat inovatif yang dihadirkan Xiaomi, salah satunya ciri screenshoot pada Xiaomi. Tidak seperti telefon pintar lain terdapat beberapa cara untuk melakukan penangkapan atau screeshoot pada skrin hp xiaomi, bagaimana? Semak di sini:
Bagaimana Screenhoot Xiaomi Semua Kemas Kini Skrin Siri 20181. Bagaimana untuk Screenshoot pada Xiaomi melalui Menu BarCara yang pertama iaitu melalui menubar pada hp Xiaomi, kalian tinggal tarik status bar ke bawah, lalu kalian akan mencari butang screenshoot cepat, sobat tinggal mengkliknya. Kemudian secara automatik skrin akan ditangkap.
2. Bagaimana untuk Screenshoot pada Xiaomi dengan memakai butang Power dan Volume ke bawahCara yang kedua boleh dibilang sangat familiar, kerana keumuman pengguna menggunakan cara satu ini, caranya hampir sama dengan kebanayakn telefon pintar iaitu gabungan antara butang kelantangan dan butang power. Dalam xiaomi ini, anda hanya perlu menekan butang turun ke bawah dan butang kuasa serentak sehingga skrin direkod atau ditangkap.
3. Bagaimana Screenshoot pada Xiaomi dengan Tiga JariCara ketiga adalah dengan menggunakan tiga jari, dengan cara ini saya fikir agak mudah, anda hanya menyapu 3 jari anda dari atas ke tengah-tengah skrin, secara automatik akan menembak pada skrin.
4. Bagaimana untuk Screenshoot pada Xiaomi melalui ShortcutYang terakhir adalah melalui bola jalan pintas, tetapi terlebih dahulu pastikan rakan saya mengaktifkan ciri pintasan ini. Bola pintas boleh dikatakan hampir sama dengan ciri bola pantas pada hp Apple. Selepas mengaktifkan ciri pal boleh memerah butang screenshoot yang terkandung dalam trsebut pintasan.
Dengan bilangan cara Screenshoot pada hp Xiaomi seperti yang dijelaskan di atas sangat membantu dan memudahkan pengguna dalam menjalankan HPnya. Dari cara di atas, anda boleh memilih cara yang anda fikirkan lebih mudah dan lebih selesa.

0 Response to "Bagaimana Tangkapan Skrin Xiaomi Semua Kemas Kini Skrin Siri 2018"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel